torsdag den 4. november 2010

TUREN GÅR TIL............




                                                  LONDON!

                        I morgen går det løs. Jeg skal til London igen. Fra fredag til søndag. Sammen med en dejlig kvinde, som skal opleve byen for første gang. Der er store forventninger. Vi skal i teater lørdag. Fanthom of the Opera. Åh det dejlige stykke, med de smukke melodier. Ellers skal der bare traves, suges ind af indtryk, shoppes, og NYDES og HYGGES. Måske ryger der et par julegaver/kalendergaver i kufferten.
Jeg skal allerede op kl 3.45!!!!!!! Hvordan det skal gå kan man kun frygte. GAB!
God weekend!
Jeg håber jeg er klar igen mandag med fyldt kamera.

2 kommentarer:

  1. Ha' en dejlig tur.
    Jeg kan kun glæde mig til det bliver min tur ;)

    SvarSlet
  2. Hej Stella.
    Rigtig god tur til London - jeg er lidt misundelig ;-)
    Sussi

    SvarSlet