mandag den 13. december 2010

Dans og hygge

Et større oprydningsarbejde har taget min formiddag. Nu skal jeg afsted mod staden. Ind til dans med tændt kamera.
Bagefter står der hygge og travetur med god veninde/kollega. Der skal udveksles en masse ting, personligt som fagligt. Vi spænder vidt og intet er hverken for stort eller småt til os. Vi snakker godt når vi går, men jeg tager nu også lige et strikketøj med, sådan for hyggens skyld.
I aften skal vinder kagen og vinderen af en dåse fyldt med kager trækkes, uhhhh det bliver vildt spændende. Jeg kan afsløre så meget, så jeg allerede er ret sikker på, hvilken kage som vinder, det er ret tydeligt, men meget kan nå at ske i løbet af dagen. Konkurrencen er åben til jeg kommer hjem og SÅ udløses spændingen.

2 kommentarer:

  1. Hej Stella. Vil du sende mig din adresse, så vil jeg hurtigst muligt sende dig kalendergaven. Om du kan nå endnu en omgang, bestemmer du jo selv.
    Knus Anette

    SvarSlet
  2. Ih hvor er det altså spændende.
    Jeg er den glade pakke modtager på adressen:
    Margrethevej 1
    4600 Køge

    SvarSlet