søndag den 12. december 2010

JULEHYGGE

Gode og glade gæster er det halve af et godt arrangement. Der er i tidsrummet 12-19, væltet ind huset med glade gæster. Vi har serviceret på bedste vis og vi er blevet dænget til med gaver. Vært og værtindegaver i store dejlige mængder. Alle som læser dette og var til vores arrangement, skal bare vide, at det er hele besværet værd. Hvor er i søde.

En masse gaver har byttet hånd. Mange kan glæde sig. Spændingen stiger.
Det ALLER BEDSTE, må jeg vist ikke sige lige nu, men i skulle bare lige vide hvad jeg ved. Jeg har vidst lidt om det et stykke tid, men nu er det HELT SIKKERT. Jeg glæder mig til det overstrømmende og rørte og jeg har lige en del jeg skal ordne den næste (korte) tid. Det varer ikke længe før i må vide det også. Det starter med roman og ender på tik og det er noget med nogen jeg kender bedre end min egen lomme (mest den ene) men nix i må vente og sig ikke at jeg overhovedet har sagt noget som helst. I det hele taget er der så meget som jeg ikke må sige endnu. Der er også noget med en mave, som bliver større og større, og det er ikke min julemave vi taler om, men en som har noget i maven som ikke bare er mad og nej for pokker hvor er der meget spændende i luften lige nu.
 Der er jo også min kage konkurrence, som flere har meddelt, at de vil deltage i inden i morgen. Vi får da lige at se.....
Jeg er træt, brugt og halsen værker. I morgen er atter en dag, sagde en klog mand en gang, det tilslutter jeg mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar