tirsdag den 14. december 2010

Den årligt tilbagevendende juletur



I dag er juletur dagen med manden. Vi tager til kbh og traver gennem byens gader og kaster vores sultne blikke på butikkernes lokkende udvalg.
Vi går en tur gennem det julepyntede Tivoli, hvor vi nyder stemningen, men sjældent falder over et kodt køb.
Videre plejer vi at gå gennem Nyhavns og se de små boder. Her kan der godt være en sjov lille ting. En sen frokost kan også snilt lokke os inden for i en af restauranterne. Vi har en favorit, som vi aldrig husker navnet på, men straks genkender når vi ser den.
Efter en lang dags traven er vi endelig fremme ved det julemarked, som jeg elsker aller mest.
                                                     CHRISTIANIAS JULEMARKED:


DEove ting. Her kan man tale om go stemning og her er der seriøst tale om unika. Her råder kreativiteten, rummeligheden, medmenneskeligheden og det oven ud gode humør. Der er vi altid og der finder vi ALTID noget godt at købe. Gode, skæve gaver til dem som kan tage den slags, juletræslysholdere med bling og skæve vinkler, årets glasengel som min mand giver mig til min samling og alt muligt godt der i mellem.
Vi starter sent i år. Jeg har sovet længe og startet langsomt, da jeg stadig ikke er rask. Benene fejler heldigvis ikke noget, så jeg er frisk på turen.
God dag til jer, min bliver det helt sikkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar