lørdag den 4. december 2010

Et smukt hjerte

Igen en kalendergave købt i Odense. Denne gang fra min egen niece. hun har lavet nogle fantastisk fine ting til julen. Fine hjerter og runde ophæng. Jeg har allerede nogle af de hvide med blonde mønster, men NU har jeg også sådan et

Det er da jul så det kan ses. Det skal også pynte i et vindue. Snart er der snore i alle mine filthjerter fra Odense og de små stjerner fra Fakse Ladeplads og SÅ kommer der for alvor jul i vinduerne.
Min mand fik i øvrigt i sin kalende i dag, bogen "København Min Elskede". En serie som foreløbig er skrevet om London, Paris og Rom og nu København. En lille storby guide for to. To som elsker hinanden, kærester, veninder m.m som vil opleve noget særligt. Jeg har de andre og har fundet flere gode (og også listige) steder på mine rejser og er aldrig blevet skuffet. Kan her med anbefales.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar