fredag den 3. december 2010

HVAD LAVER JEG HER??????

Hvorfor er jeg oppe før solen? Mig som ikke mere gider at stå tidligt op, som jeg altid gjorde som barn, ung og småbørne mor og ALTID elskede det. Sådan er det ikke mere og slet ikke når min nakke og ryg driller som nu. Der bliver arbejdet professionelt på sagen, men nakken vil ikke forblive lige og rykkens fastlåste muskler vil ikke slippe. Jeg tror kulden spiller negativt ind på mine muskler og led. Med konstante muskelsmerter, fungerer en krop bare ikke optimalt og når man ikke får en ordentlig/længere varende søvn, jamen så er man bare konstant TRÆT. I dag valgte jeg at stå op og få strakt kroppen ud, i stedet for, at ligge og blive mere irriteret, men mærkeligt at være oppe før solen.



2 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring med ryggen. Du har nok ret i, at kulden ikke er det bedste for en dårlig ryg. Hilsen Jette

    SvarSlet
  2. Tak. I dag holder jeg "Go ryg dag"

    SvarSlet