mandag den 6. december 2010

Jeg samler kræfter

Jeg har været træt og mat i dag. Orkede ikke meget andet end vasketøjet og en rask mavedansetime. jeg fik igen lige lov til, at hilse på den lille baby, som kommer ud til juli. jeg håber den nød en times healing lige så meget som dens mor gjorde. hun har allerede problemet med bækkenet. Øv for hende, så kan ni måneder godt blive meget lange.
I morgen er atter en dag og her i huset hedder den  STORE BAGEDAG. Syv slags småkager skal vi nå. Manden holder fri og er med. Det bliver da hyggeligt. Muffins venter vi med til lørdag hvor bolledej også skal startes op. Der skal ikke mangle noget på kagebordet på søndag når vi holder vores traditionelle JULEHYGGEDAG for naboer, venner og familie. Den dag får den ALT hvad den kan trække.Til gengæld holder vi ingen julefrokoster, har aldrig gjort det og kommer ret sikkert heller ikke til det.
Håber jeg husker at tage nogle billeder under vejs i morgen og hvem ved, måske får i også en opskrift eller to.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar