fredag den 14. januar 2011

Jeg er gået i kamp

Kampen kæmpes med sådan nogle bavianer her


INFLUENZAVIRUSSER eller hvad sådan nogle banditter ellers går og hedder. De små jordbærmuffins fiduser har invaderet stakkels Izabels krop. Feber, ondt i muskler, hovedpine, en grim hoste, ondt i halsen og snot har sat dagsordenen for vores få dage sammen her i Ribe denne gang. Vi taget dynen ind på sofaen, tændt fjernsynet, fundet de gode hestebøger, allieret os med toiletpapir og hostesaft, samt gajoler og om lidt kager fra bageren og varm lakrids the og så håber vi altså snart at de små kongelige nuttetheder arriverer skærmen. Senere vil vi kaste os sultne over min nye TOYSTORIE 3 og endnu senere nyde Trines dejlige mad. Izabel vil dog gå i byen med egen tomatsuppe.
Jeg selv har krydset ALT hvad jeg krydse kan. jeg ønsker på ingen måde selv besøg af de røde lejesvende i hverken hoved eller hals.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar