søndag den 16. januar 2011

Sig SÅ ikke

At der ikke sker noget her.
Dejlige dage med Izabel, trods hendes influenza, som toppede natten til lørdag med HØØØØJ feber, vildelse tale og smerter. først ved 4 tiden fik vi lidt søvn og Izabel var igen i bedring.
Dejlige Kirsten kom også fredag, med tog fra hovedstaden til Ribe, efter en lang dags arbejde/kursus. Snakken flyder nemt og frit sammen med hende, da alle emner er velkomne, vedkomne og tilladte. Kirsten bidrager altid med ro bl.a via sit strikketøj, som denne weekend bestod af små fine sager til en ny fyr som kommer lige om lidt og endnu mindre sager til en kommende storesøsters dukke. Samme stil og samme farver til baby og dukke. God psykologisk indsigt og respekt fra Kirstens side. Den slags kan jeg lide.
i går mødtes vi så med to gamle ROSEN venner. (Rosenterapi). Jeg viste rundt i "min" by Ribe og bagefter spiste vi god frokost på SÆLHUNDEN på skibbroen. Gode venner er guld vejr når den fælles historie skal skrives og huskes. Vi fire kender hinanden ganske godt og de sider som de fleste andre aldrig ser. sådan nogle loyale vidner til livet er guld vejr på de rejser livet tager os på.



Nu er jeg alene til bage. Ikke som ALENE og HULK, men alene som jeg også er, når jeg er her.
Men i eftermiddag skal jeg på tur. Jeg skal ud......ud under åben himmel........ud og vises rundt........SPÆNDENDE.

1 kommentar:

  1. Tak, søde Stella - både for dine søde ord her, fordi du er den du er og altså også for et par skønne dage i dit skønne hus i den smukke by. Også dejligt at møde dit søde barnebarn. Det er meget længe siden, jeg sidst har deltaget i ridestævne. Dette var i sandhed mindeværdigt. Nå ja, og så ham ridderen, spændende møde. :-)

    SvarSlet