torsdag den 6. januar 2011

KLAR, PARAT, PAKKET

Tasken er pakket. Jeg er klar. Totalt klar, til at tage med min mand til København i morgen, hvor han skal ind og nyde hans julegave fra konen. Vi skal bo på skønne Hotel Arthur, lige ved søerne, fra i morgen middag, til mandag kl 11.



Hotellet ved vi er skønt, for vi var der sidste år.
I morgen aften, skal vi til

i Cirkusbygningen. Vi glæder os begge VILDT, til at se årets show "SMILE", nyde den fire retters menu og hele den gode stemning. Sidste års show var en KÆMPE oplevelse, så vi forventer en rigtig god aften.
Lørdag skal vi lige nå lidt planlagt shopping bla satser jeg på noget skind til varme og pynt i den fedeste stol i hjemmet, som bare er SÅ slidt. Lørdag eftermiddag er det tid for massage på Ni´mat købmagergade. Det sted jeg hidtil har fået den bedste massage til dato.

Aften skal nok bruges på god mad og hygge på IL DONA i magstræde Italiensk gourmet når det er bedst

Formidabel god mad, super betjening, fed indretning og så står den også i mandens anden julegave "two for one", så vi kan faktisk få to tre retters for en´pris og den slags tæller jo også.
Søndag er "bare" hygge/slappe af dag, med gåtur gennem byen i hvilke retninger vi nu vælger og der ud over hvad vi ellers finder på.
Jeg glæder mig og min mand glæder sig ikke mindre og det er jo den bedste start på en god weekend.
Hjemme igen skal der speedes op, så vi er klar til DEN STORE DAG tirsdag. Det glæder jeg mig også meget til. Det skal i nok komme til at høre mere om, men ind til tirsdag, er det meste af det jeg ved jo hemmeligt.
Onsdag er det mandens fødselsdag, hans gave er bestilt i dag. Den er OGSÅ spændende, men den venter vi også lige lidt med ik´? Vi skal bare liiiige sove et par gange til SÅ er det hele ikke hemmeligt mere.

2 kommentarer: