lørdag den 8. januar 2011

Lækre køb og gode oplevelser.

SÅ har jeg endelig stempler. I går besøgte vi MAYOL i Blågårdsgade. Uhhh hvor der er skønne sager. Der blev lige købt et par kommende fødselsdagsgaver, nogle fede kort og kuverter og SÅ et stempelsæt.

Ej for pokker. Er det ikke lækker kræs? Der er ikke den ting der ikke skal stemples på i nærmeste fremtid.
I dag besøgte vi Tutein og Koch, hvor jeg købte farvede manilla mærker og nogle i den almindelige farve, men i andre størrelser end jeg plejer at se. Dem skal der godt nok komme stempler på, skal der. De nye her på den ene side og mit firma stempel på den anden. VUPTI, hurtige og nemme OG PÆNE visitkort.
Samme sted, købte vi en LÆKKER bog med blanke kraftige sider, med rødt lakket omslag. Den skal fyldes med billeder fra en nærtstående lejlighed (tirsdag) sammen med mor/svigermors små notater, skrevet med lækre tusch fra Tutein, i skønne farver. En ekstra "eftergave".
Et besøg hos Skindhuset i Skindergade, berigede os med et smukt springbukke skind til den slidte læsestol og to små fine kaninskind, som jeg vil sy sammen med et større skind, som jeg tidligere har fået af den søde og topkreative og dygtige taskesyende Niece. Planen er en ret rå vest i det bløde kaninskind, bare sådan syet sammen uden for meget tilskæring. Bare enkelt og råt og måske med en lukning med en af Niecens skønne keramikknapper, måske en nål eller måske noget helt andet. Det må tiden vise.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar