onsdag den 12. januar 2011

Sikke en dag

STOR dag når ens barn bliver gift. Åh hvor var de dog smukke, de strålede og så bare så forelskede og glade ud. Alt var lige som det skulle være. Smuk brud, smukt par, smuk buket og fantastisk smuk og MEGET velsmagende kage.
Et stort øjeblik, da de sagde deres ja og stort, da jeg satte min underskrift som vidne. TAK fordi jeg måtte.
Min store overraskelse bestod i, at jeg havde skaffet en vogn, flot hyllet ind i tyl og med nedrullet kalesche (vist ret koldt, men de holdt ud) som de blev hentet i ved rådhuset og kørt ud til vandet, hvor en fotograf, af den lidt alternative/kreative slags, ventede med gode ideér. Jeg havde sendt en kurv med tæppe, champagne og jordbær med. Det var glat der ude ved vandet og ikke helt nemt at løbe på, for en frysende brud med meget høje stiletter. jeg glæder mig til at se billederne.
vores hus var fyldt med glade receptionsgæster resten af dagen og snakken gik på flere sprog.
Ved middagen kastede jeg endnu en SURPRISE på bordet. INGEN ved selskabet anede hvad jeg havde forberedt, jeg var nervøs, men jeg gjorde det.
Holdt tale på tre sprog: Lidt polsk til bruden og hendes familie, engelsk for bruden og den del af hendes familie som mestrer det og på dansk for min søn.Der gloede man nok liiiige lidt. Bruden taler i øvrigt fint dansk, men på hendes bryllupsdag tænkte jeg, at hun skulle have talen på engelsk, så der INTET var at misforstå.
Efter festen, tog det glade par videre til et dejligt hotel og vi tog hjem til en oprydning og glasvask OG ikke mindst synet af deres gavebord og resten af den lækre kage. Og JA der er frosset et stykke kage ned til den første bryllupsdag og JA gommens strømper blev klippet i stykker. Jeg tror vi huskede det hele.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar