onsdag den 12. januar 2011

TILLYKKE

Siger jeg bare til min mand. Det har han da fortjent. faktisk sad vi og nød et glas vin, netop hjemvendt fra dejlig bryllupsfest, da videren gled over midnat og min mand jo havde fødselsdag.
Den slags kræver jo en gave og det sku han da ha, ja han sku.
En MEGA TYK bog gav jeg ham. Denne gang af Stephen King, som han ynder at læse. På første side var det nu mig som havde skrevet teksten. Min historie handlede om, hvornå pokker den stakkels mand dog skulle få tid til at læse sådan et tyk bog?????????Det havde jeg så også svaret på. På en ferie til Spanien/Andalusien/Sevilla. En dejlig lejlighed lige midt i sevilla 1.5-8.5, inc konens gode morgenmad HVER DAG og hendes egen mad et par af aftenerne, så vi i fulde drag kan nyde den skønne terrasse på første sal med udsigt over Andalusien. I den uge er der FERIA DE SEVILLA/Flamencofest i byen. Hver dag og hele dagen, med optog, ridende smukke spanske mænd i flamencodragter og ultra smukke kvinder i store lækre kloler og smækre veldrejede og kurvede kroppe og aller bedst FLAMENCO på gader, stræder og hver en plads. Jeg glæder mig rigtig meget og det tog vist kun ca et halvt sekundt for min mand, at glæde sig lige så meget.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar