mandag den 31. januar 2011

Vejen til hurtig rigdom

ligger gemt i de små frækkerter her:



STØTTESTRØMPER!!
Sådan nogen har jeg ALDRIG haft i min besiddelse før, men tænkte, at de nok kunne være fine til den laaaange flyve tur jeg snart skal ud på. Næste 11 timer kan godt give lidt buttede underben. Afsted til Matas, hvor de så vidt jeg har hørt, er billigere end andre(?????)
179,-/HUNDREDEOGNIOGHALVFJERDS DANSKE KRONER.
Er det mig der er mærkelig, eller er det ikke ret så dyrt for et par knæstrømper?????????
Nu er de købt og jeg håber de virker og der er vel også til mange flyrejser i sådan et par mon ik`?



Sådan en Thailandsk strand ser da eller ret lækker ud. Bare jeg kan holde til det ;) Mon i øvrigt ikke lige det der skal til efter den tærende influenza? Jeg håber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar