onsdag den 2. februar 2011

Det`gratis........

og det er der jo ellers ikke meget der er. Asli, fra Frøkenen og Baronen, tilbyder at lave en kækleskole for alle os som ikke er rigtig gode til at hækle, eller måske slet ikke kan det og gerne vil lære det. Ej hvor er det bare sødt af hende. Tænk at hun gider bruge sine hverdags aftener på sådan nogle tosser som mig, når hun åbenlyst selv bare kan det. Se det er ægte oveskud og garanteret også en kæmpe glæde til håndarbejdet, som hun af et godt hjerte under alle andre også at få del i. Det bedste for mig, er at Asli bor i København, så det er jo næsten lige om hjørnet. Håber der bliver nogle aftener, hvor jeg har mulighed for at deltage. Hvor kunne det være dejligt, at blive mere fortrolig med hækleriet og helt konkret, at lære den der vendemaske, så også jeg, kan hækle noget som er lige. Bare sådan en helt lige og pænt firkantet grydelap. Jeg har med held hæklet adskillige ting, men ja, netop med held, for jeg føler mig slet ikke sikker i hæklemaskerne. Det ku være en udfordring, at hækle fine LIGE savlesmække til "Lille Frø" i fine farvestrålende striber...og måske.... et tæppe   og....og...og

Ingen kommentarer:

Send en kommentar