onsdag den 2. februar 2011

NU ved jeg hvad jeg vil

 

JEG VIL SKRIVE BØGER:
 "Kend din Influenza"  "Influenzakuren" "Bliv dus med din virus" "Vild med baciller" "Sådan ligger man i sengen på 1000 måder" "Sy et etui til dine panodiler" "Strik til ømmemuskler" "Trim dine lækre temperatur kurver" " temperaturtagning på den sexede måde" "Undgå stress, bliv i sengen" og mange mange mange flere.
Lige nu er der også basis for nogle små lette håndbøger om halsonde. Min nye trend.
JA jeg har feber igen OG ondt i halsen og NEJ det har jeg IKKE tid til for jeg skal noget HELT andet.
I morgen skal jeg til Herning. Jeg skal på Formland-Messe og jeg glæder mig, så jeg skal være frisk i en fart BASTA!

2 kommentarer:

  1. Nu må jeg lige grine af......humoren fejler bestemt ingentig, kære Stella. Men kast dig ud i dit nye projekt - skriv en håndfyld "Syg på flere måder...." håndbøger og jeg vil stå forrest i autografkøen;D
    God bedring og god messe!

    SvarSlet
  2. BOGMESSE;)))
    Tak. jeg vil sige til når bøgerne er klar og du skal få den første af hver, naturligvis med original signering (signeret af en ægte original)

    SvarSlet