tirsdag den 1. februar 2011

EN LILLE FRØ

PÅ BRIKSEN LÅ TRA LA LA LA LA LA


"Lille Frø" har været her, og kan nok nærmere betegnes som mellemstore Frø nu, som sparker efter os.
Altid dejligt at arbejde med de gravide maver, men her er det mest gravide baller jeg arbejder med. Her er baller med meget store spændinger og som er MEGET ømme. AV, siger den stakkels koner da også både i tide og utide, men blev da vist nærmest glad over et par ret afslappede baller at gå hjem med. "Elastikkerne" som holder den nye byrde på plads, er godt nok også plagede. Noget er ALT for slapt og til gengæld er andet ALT for stramt og spændt. Hvor er sådan noget dog uretfærdigt. En sygemelding faldt i dag frem til 30.6. Fint med mig, så kan jeg lege, trykke, hive og nusse liiiige når jeg vil. Og DET vil jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar