tirsdag den 1. februar 2011

På en skala fra 1-10

Hvor spændende er det så at bestille nye navnemærker???????

                                                                       10
Altså når man spørger mig og det var jo hvad jeg lige gjorde her.
Mon man (ikke mig) nogen sinde bliver for stor til, at glædes, når man ser sit eget navn/firmanavn/logo i nakket på et af egne produkter? Jeg tror aldrig jeg løber tør for glæde i den henseende og jeg bilder mig faktisk ind, at selv de største (som besidder jorforbindelse stadig) heller ikke gør. Mon ikke man altid vil glædes og frydes hver gang og tænke på, hvor man var da man lavede lige netop denne ting, i livet og i sin kreative udvikling???? det tror jeg og det håber jeg, for ellers har man vel glemt blikket for betydningen af processen og kun har focus på målet og det tror jeg ikke på, er gavnligt i længden. Det er ikke der vi lever og vokser og udvikler sjove nye ideér.
Man gætter nok, at jeg i dag har bestilt nye mærker, både til sy og strik og nogen med klister og jeg glæder mig som altid til, at se dem in live, som er noget ganske andet end på en flad skærm. Max 14 dage skulle der gå. Jamen så vil jeg da bare læne mig tilbage og glæde mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar