onsdag den 2. februar 2011

HAR DU FÅET GLOSUPPE?

Kan i huske de åndssvage spørgsmål?  Hmmm lige her til morge, kunne jeg faktisk godt lige bruge opskriften på den interessante suppe. Jeg skal nemlig ud og GLO. Dagen skal spænderes i Herning, på



Der er lagt op til en dejlig hyggedag med Niecen, som jeg samler op i Ringsted. Jeg glæder mig til, at se hvad der rører sig på forår/sommer siden. De sidste års formland har desværre, båret meget præg af krisen. Der er for hver gang kommet flere og flere huller mellem standende og meget langt nyheder og dem der tør noget nyt og anderledes. Alle satser inden for de sikre rammer og der med, ligner alle desværre næsten hinanden. Meget forståeligt, helt naturligt, men meget stor skam. Det er jo altid en oplevelse at besøge FORMLAND, men kreativiteten og store nye visionære tanker, skal man lede længe og ofte forgæves efter. De store, veletablerede, gamle firmaer sidder trygt på flæsket. de små nye og sommetider helt skæve indslag, har jeg ikke rigtig set længe. Jeg forestiller mig ikke noget særlig anderledes i dag, men håber snart vi vil vejre nye vinde. jeg tror krisen har toppet, men smerten bider nu for alvor mange steder hos både leverandører, butikker og kunder. Jeg vil "nøjes" med at glæde mig over det som er, at noget trods alt stadig skyder op, at der dog stadig er gang i nogle af hjulene og ikke mindst til en hyggelig dag med en kreativ sjæl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar