tirsdag den 8. februar 2011

Hvor blev hun lige af

min lille søde niece. Hende som jeg fik da jeg var 10 år og i mange år boede sammen med/meget tæt ved? Da min søster ventede det lille vidunder, sloges min søster om, hvem der skulle passe hende, holde hende først, gå med barnevogn. Heldigvis bød lejligheden sig rigtig tit, forde vi boede dør om dør og hun var på mange måder nærmest min lillesøster, den jeg aldrig selv fik og jeg ELSKEDE hende. Lille søde Heidi, som var så lille og fin. Da jeg flyttede hjemme fra, var Heidi fast gæst i sine ferier. Heidi voksede op og ELSKEDE børn og spenderede altid sin tid og stor del af ferier hos den som havde det mindste barn. babyer blev puslet, badet og nurset af lille omsorgsfulde Heidi og alle elskede hende. Nu er Heidi blevet stor, voksen, med mand og to store børn og arbejder naturligvis som DAGPLEJEMOR, hvad ellers? og ALLE ELSKER HENDE. I dag skal jeg til kobberbryllup hos lille Heidi og undrer mig over, hvor pokker tiden er blevet af. Hun er stadig min lille søde Heidi og jeg elsker hende, men i dag skal hun fejres sammen med hendes mand, som en dejlig voksen kvinde. TILLYKKE!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar