torsdag den 10. februar 2011

Hvor jeg dog kender det

"problemet" med at overspringe og/eller lade  sig opsluge, men også berige, af blogverdenens/nettets/facebooks/mailpostens verdener. Sådan som min gode niece Kristine i dag beskriver på hendes blog. Jeg har, lige som hende, også mine daglige blog rutiner. Nogen jeg lige SKAL ind og hilse på og som regen også lige en lille hilsen fra mig selv og derved bliver det så som regel, men i dag lod jeg mig opsluge totalt. Jeg har læst blogs, mails og surfet oplysninger det meste af dagen. Jeg leder efter lækre baby opskrifter og lige de helt rigtige blebukser og det er slet ikke så let endda. Jeg leder efter den helt rigtige strik til nogle af de skønne knapper jeg for nylig købte af Niecen/Kjær&Schmeling



Jeg tjekker garn hos Garnudsalg.dk, for nye farver af Blackhill, som hele tiden dukker frem i nye dejlige farver. Drømme, drømme, drømme.
Og så skal jeg lige maile frem og tilbage med svigerdatteren, for hvad var det nu lige for noget lækkert porcelæn de fik i bryllupsgave og hvad var det lige de ønskede sig mere af? Nå ja, Villeroy&Boch, som laver fint rent design med et twist. Jo det forstår jeg godt, det er godt nok også fint.
Villeroy & Boch New Wave Cafe Party Plate Large
Ja og så er der lige nogle lejligheder, hoteller og en masse fly tider som skal sammenlignes, flyttes rundt og koordineres og vupti, er dagen gået, men absolut ikke spildt. det hele var noget som skulle ordnes og klares, men der går bare meget tid med den slags. Men man bliver jo også så meget klogere på en masse.
Dagen bød heldigvis også på BURN OUT BELLYDANCE, med shimmy og hofter og helt fantastisk livsglad dansemusik. En lækker grønkålssuppe blev da også lige kreeret. Opskriften får i senere.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar