fredag den 11. februar 2011

BARCELONA


Så er der gang i nye planer. Min søster, som jeg hvert år (i tre år) rejser på forlænget weekend med til en ny storby, har et barnebarn, som skal konfirmeres til St Bededag. Den heldige dreng kunne vælge mellem penge eller en rejse. han valgte rejsen, så nu planlægger jeg deres tur, for vi er så heldige at skulle med. Barcelona er valget og vi har allerede været der to gange før, så der er grundlag for en god planlægning. der skal besøges madmarked, strand, svæve over byen, den fantastiske katedral og selvsølgelig skal vores gave til den fodboldglade dreng, være en dag til det berømte og mega store stadion Camp Nou


Mon ikke vi bliver ret populærer? Jeg tror det. Sikke mange dejlige rejser jeg allerede har i sigte, snart Thailand, Sevilla og Barcelona og senere kommer den årlige tur i autocamperen jo også. af de hjemlige står Ribe som altid på listen og Roskilde (festival) samt alle de gode ture i sommerens løb. Skønt med noget at se frem til.

2 kommentarer:

  1. Den heldige dreng....ja og moster med. Fantastisk by - Barcelona.
    Han bli'r ellevild for Camp Nou gaven/oplevelsen.

    SvarSlet
  2. Ja, det skal nok blive godt og JA Barcelona er FANTASTISK

    SvarSlet