lørdag den 5. februar 2011

Jeg kan bare ikke være mere enig

Tillad mig lige, endnu engang, at henvise til min fantastiske mavedanse lærer Suzzane, som i dag skriver om nogen af de gode grunde til, at dyrke mave dans som motionsform. Som den opmærksomme læser af min blog nok ved, dyrker jeg en del forskellige motionsformer bla forskellig dans, zumba, gymnastik, løb og en masse gang. Den gode gåtur kan jeg ikke fremhæve nok, da den kan dyrkes af ALLE og uanset, vejr og outfit. Du kan simpelthed gå lige der hvor du er og hvilken vej du gider. Der efter vil jeg fremhæve mavedansen og ABSOLUT Burn Out Bellydance, som den motionsform, som hidtil, har givet mig allermest udbytte på kortest tid (også den sjoveste). Der er simpelthen GARANTI for en mere markeret talje hvis du går til den. Ved mavedans er der SÅ mange gevinster og dansen kan tilpasses DIT tempo og formåen meget let. Læs selv Suzzanes inspirerende indlæg i dag, lige her.

Og til alle os som ALTID er for tykke, til det ene og det andet, så er mavedans netop perfekt for os med maver. Der må gerne være noget at ryste med. Jo mere er da for puplikum at se på og det er faktisk heller ikke lige så krævende, som hvis man er mega ultra tynd, så endnu en grund til at gi den gas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar