torsdag den 10. marts 2011

ÅRRHHH FOR POKKER DA OGSÅ

Hvad er nu det her for noget????? Bedst som jeg er i gang med et indlæg og vil lægge et par billeder på, får jeg besked om, at jeg ikke har mere plads/billedkapacitet?????Hvad er nu det???Jeg kan købe noget mere plads, billigst er 5 dollar pr år. hmmmm er det mon noget jeg skal? Er det sikkert????Og kender i andre til det problem????
Jeg har jo ret så begrænset forstand på alt det der teknik bag hele foretagenet og er altid lidt skeptisk når der skal betales og bruges kort og den slags. Har både haft virus og haggere, så jeg passer på hvor jeg kan.
Kan nogen hjælpe mig her?????????

3 kommentarer:

  1. Må desværre melde hus forbi.... Er heller ikke nogen ørn til teknikken bag. Men læser med her, kan sikkert bruge svaret.

    SvarSlet
  2. Bare rolig! Det er ikke noget du SKAL, men hvis du ikke gør det, må du ind og slette billeder i gamle indlæg...
    Og 5 dollar pr år er MEGET billigt. Og der er ingen fare på fære.
    Så sving du bare kortet.

    SvarSlet
  3. Tak Britta.
    Andre har sagt det samme som dig og jeg har gjort det og det virker oven i købet. tak for hjælpen

    SvarSlet