torsdag den 10. marts 2011

Findes der noget smukkere???????


End gravide kvinder og deres helt fantastiske, smukke livsbekræftende maver?????

Min dejlige veninde, med nu et lille 23 uger gammelt barn i maven. der sparkes og hoppes og vises liv for fuld kraft nu. babyen har det tilsyneladende bedre fysisk lige pt, end den hårdt plagede vordende mor. Pu ha for en gang bækken løsning og dårlig ryg. Mit held, for så ser jeg både veninden og den fine mave i min klinik rigtig tit. Jeg gør hvad jeg kan og lige nu lykkes det ret godt. det er utrolig dejligt at arbejde med gravide kvinder. Skønt at kunne hjælpe og afhjælpe og meget tyder efterhånden på, at Bevidstheds Berøring er ret godt ved graviditetsgener. En del kvinder, som ikke kunne få børn/havde svært ved at blive gravid ol, har også fået hjælp gennem denne behandlingsform. Vi reklamerer ikke med det og lover ikke noget, men ofte er graviditet den glædelige "bivirkning" ved vores arbejde og så bliver det en RIGTIG god arbejdsdag.

2 kommentarer:

  1. Flot mave - gid det var mig, der var gravid. Herligt at du kan hjælpe.

    SvarSlet
  2. Ja den er rigtig flot og vokser fint og stille og roligt.

    SvarSlet