onsdag den 11. maj 2011

ASTMA

har jeg fået og ØV for det. Jeg har haft astma som barn og ung, men har sluppet for det i mange år. Så er det altså rigtigt trist, at skulle slås med det igen. Nedsat lungefunktion, dog kun lidt og kan klares med astma medicin daglig. Allergi for husstøvmider og skimmelsvamp var også brudt ud igen. Det er den ondskabsfulde Herpesvirus, som har udløst det hele og der er derfor kun at håbe, at den Herpes lægger sig til at sove igen. Man kan intet sige og intet gøre. Ingen stress og et godt immumsystem er gode beskyttere, men det er jo ting som jeg i forvejen er opmærksom på. Når der er ro på igen for denne gang, vil jeg blive testet igen, af en kinesiolog og få råd og vejledning den vej også. Jeg er klart til forebyggelse og så naturlig som muligt, men dennegang har det været nødvendigt med det tungere skyts og jeg begynder at mærke bedring og fremgang, næsten for hver dag nu. FANTASTISK DEJLIGT. Jeg har feks været i stand til at løbe bedre og mere, cykle i almindeligt tempo, danse Zumba og mavedans for fuld skrue og det hele med normal vejrtrækning. SKØNT. Dagen i dag, er ingen undtagelse. Der skal både løbes og danses og så skal der hygges og spises.
Den søde Niece, hende med de store, velformede tasker og forrevne hænder. Hun kommer med det armbånd, jeg kunne vælge til min fødselsdag og et par bestillinger til gaver. Jeg har lokket hende mod min bolig, med udsigt til en lille frokost af sundeste slags, så jeg er allerede så småt igang med planlægningen. Altid spændende, at høre hvad hun har gang i. Planer har hun nok af.
Jeg har købt ind af de lækreste vitaminbomber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar