onsdag den 25. maj 2011

Eftersyn




I dag skal både tænder og øjne have et tjek. Tænderne går jo nok som oftest, en rensning og ud af døren igen, måske et lille men eller noget, men jeg forventer ikke det helt store. Værre er det som regel med øjnene, der plejer jeg ikke at slippe billigt. Jeg bliver tjekket hvert år og skal som regel have ny styrke og det ender aldrig med en speciel billig fornøjelse. Det er jo bare ikke lige på det område jeg har lyst til at spare. Synet er vel noget af det vigtigste vi har, sådan er det i hvert tilfælde for mig og nok for de fleste. Den funktion skal bare fungere så optimalt som muligt så glas må bare fornyes når behovet opstår. Jeg regner dog med, at beholde mit nuværende stel, som jeg faktiosk er ret glad for, bortset fra, at mine vipper når glasset og dermed fedter vildt meget, men stellet passer så godt til min hårfarve og dermed hele mit udseende, så jeg ikke tror jeg er klar til nyt look. Jeg kender dog mig selv og man kan aldrig vide hvad der sker, når jeg slipper ind i en brillebutik. Lige der har jeg ofte vist tendens til noget lighed med Sir Elton John, som jo heller aldrig har været bange for, at give dagen en´på brillen. Jeg vil gå friskt til sagen, så frisk som mine ømme ben nu tillader, de er ømme som ikke prøvet længe, efter danse teknik i går, hvor vi dansede valsetrin og Jive i en time og når man er SÅ langt nede i knæ i HVERT trin, ja så bruges der altså nogle muskler kan jeg hilse og sige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar