torsdag den 26. maj 2011

HJÆÆÆÆÆÆLP

Vi skal til 30 års fødselsdag og indbydelsen melder om klæúd tøj. Ih altså, mig som ellers bare elsker, at tage pænt tøj på, gøre mig så fin som muligt og møde nye mennesker mens jeg viser mig fra min pæneste side og helt uden at skulle være en anden. Men nu er det sådan her det er, det hun ønsker og det skal hun jo suverænt bestemme og vi vil gøre vores bedste.
International Disco/Pop fest. Altså skal vi være klædt som Disco/Pop/skuespiller noget.......... Jeg vil jo helst vær pæn og lækker, sådan a´la Monroe/Taylor/Loren agtig og jo det kan vel arrangeres hvis vi lejer ALT inc parykker. Men hvem kunne jeg være med mit eget røde krøllede hår???????Når jeg spørger på Facebook er der stor enighed om Jytte Abildstrøm og jo, hun er jo et top nice dame, som jeg beundrer helt vildt og har allerede garderoben klar meeeen (undskyld Jytte) der er ikke meget Diva/lange smækre stænger/sex og rocken roll over Jytte og hendes muld lokum vel? måske er der heller ikke mange af de udenlandske gæster som kender Jytte, men ok, det kan de jo komme til. En har foreslået Jytte og sønnen som ScoreKaj. Heller ikke dårligt, men jeg ved ikke helt om det er der jeg er, har lidt svært ved at se mig selv i Jytte outfit inc dukketeater danse til vilde Disco rytmer. Olivia og Travolta orker vi heller ikke, dem kommer der nok mange af. Der er mange overvejelser. Har DU et bud på en smækker rødhåret popsild/skuespillerinde/discopige, så kom endelig ud af busken.


(Håber billedet her er ok med dig Jytte, ellers siger du bare til).

2 kommentarer:

  1. Jo altså... Rihanna har haft en rødhåret periode.... se længere nede på denne side; http://www.rihanna-hair.com/
    Så er det blot et spørgsmål om at have kroppen - no problem right... og
    smøre en smule selvbruner på armene.... good to go :)
    - Just happy to help ;D -

    SvarSlet
  2. J
    Tak for tippet.amen right, rihana er da super nem at ligne he he, lidt sovsekulør på armene så er man vel hende,hvor svært kan det være???

    SvarSlet