torsdag den 26. maj 2011

Ny bil

Mine tanker kredser om ny bil. Uhhh det er svært. Jeg er mest til de lidt ældre modeller, men der skal jo også både være varme, gode køreegenskaber, sikkerhed og nogenlunde tørvejr og uden at koste en bondegård. Ikke for stor, da den skal være nem at smide ind i de efterhånden sparsomme p-pladser i midt byer/København. Ikke alt for benzinkrævende. Helst med plads til alle mine pakkenelliker. Ikke være for meget "gammel kone" agtig og bla bla bla. Folkvognsboblen, Mini Cooper, det er jo nok der omkring jeg er. Syntes bare ikke nye biler er særlig pæne/spændende og der kan også blive så meget teknik og gejl, at der nærmest ikke er noget at lave/udfordring for køreteknikken. Jeg kan nemlig godt lide at køre bil og jeg kan godt lide at have en gearstang og selv lege med gearne og dermed lege lidt med drengene i lyskrydsene. Jeg falder nærmest i søvn, når kørsel sker pr automatpilot. Men uf hvor er det her dog svært.

Er den ikke bare en lille smule for lækker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar