onsdag den 29. juni 2011

Plukveer

Strikketøjet vokser med samme hast som plukveernes interval og styrke. Alle tager den med ro endnu. Med-Mor(sådan hedder det i de kredse) spår om fødsel fredag, hvor terminen jo også er. Fødslen begynder efter hendes vurdering natten mellem torsdag og fredag og baby skriger GODDAG I STUEN fredag eftermiddag. Jeg frygter at kvinden har ret. Jeg skal til Ribe fredag, meeeen måske kan jeg godt liiiige trække tiden lidt. Jeg lader helst ikke en nyfødt vente for længe. De har bedst af at hilse på mig tidligt i livet, så de vænner sig til mig, jo før jo bedre.
Fredag eftermiddag er ok, torsdag er rigtig god og ellers mener jeg, at vi bør trække den til mandag/tirsdag. Hvis nu jeg strikker langsomt...........kan det mon have indflydelse på en livmoder????? Svært at svare sikkert på.


Min selvgjorte opskrift er også ved at være lige i skabet. Home made specielt til garnet.
Tænker du mon, hvorfor fanden bliver hun dog ikke bare færdig? Jamen jamen, jeg arbejder altså også og danser og har liiige et par andre ting at lave også. Jeg gør hvad jeg kan og håber at det er godt nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar