fredag den 22. juli 2011

At holde kortene tæt til kroppen.

Det bliver jo noget nemmere fra nu, hvor jeg ENDELIG og helt uden væsenets hjælp?????? har fået min kortholder=Lille lækre kæreste/Yndling/Lækkerbassen/Den nye sorte...............

Så fint/lækkert pakket ind.


Seks kort kan jeg have i. Smart ik´?


Lilla med små dyr og lige til at sætte fast i den lilla keyhanger hvis og når jeg vil.


Se nu bare de vilddyr der. Jeg er både skide hamrende glad for den, men også lidt stolt af mig selv, for jeg har trods alt selv været med til at designe den. Den er lige efter mit hoved og jeg kan kun anbefale den til alle. Den købes lige HER.




Min søde og fantastisk dejlige Niece, som jo står bag kreationen, kom selv med den. Efter sidste svigt fra Postvæsnet, ville jeg have personlig leverance.
Hun havde også et par af hendes lækre viklearbmånd med. Et til min nabo, som hun vil give videre og et som en anden nabo skal have af mig. Fantastisk gode som gaver, da de passer i de flestes smag. Stilen er lækker og de findes i vel nærmest alle farver. Har du set hendes Shop HER.



Hun fik lige en kop the, et par kanelsnegle af de fyldige (nej jeg har ingen opskrift, men laver det måske en dag) og så måtte hun da også lige vælge en sten.


Hun valgte POWER. Håber den vil bringe ny energi til hende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar