onsdag den 27. juli 2011

Nedtælling.

Det er svært, men jeg må jo med sorg konstatere, at i dag er min sidste hele lange dag i sommerhuset for denne gang. I morgen skal vi på Bakken med gode venner. Vi har givet dem billetter til Cirkusrevyen og middag på Bakken, så både eftermiddag og aften skal henlægges til de smukke omgivelser i Dyrehaven. Fredag er skiftedag. Rengøring, pakke og slå græs og så vende bilen og køre mod eget hjem igen. Hjem til vaskemaskinen og en klinik som skal varmes op og gøres indbydende til mandag. Mandag er det atter hverdag. Arbejdsdag. Motionsdag og og og. Resten af sommeren kan blive til de smuthuller jeg kan finde til at vende tilbage her til, men ikke til de lange ophold. Heldigvis kan jeg være her på 30 minutter og kræver ikke de store forberedelser, for her er jo det meste. Bare lidt tøj og mad, så kører det igen, men det er nu aldrig det samme, som det lange gennmkørende ophold, hvor man efter et par dage virkelig falder til og bor her. Jeg savner dog min motion, min dans. Her bliver det til lange gode gåture, men det er nu rart med sved på panden og høj puls. Dagen i dag skal nyyyyyyydes og strækkes til det yderste. Jeg tager hvad og hvem der kommer og tager glad imod det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar