tirsdag den 26. juli 2011

Slattenpatten og..............

En lang og dejlig dag i Næstved sammen med en lystig søster. Vi kom vidt omkring. Så og hørte lidt af hvert. Bla nød jeg igen Bjørn Nørgaards store statue SLATTENPATTEN.



På den anden side af statuen er der mænd


Vi lagde vejen inden for i Sct Mortens kirke. smuk, men ikke prangende kirke lige midt i byens centrum. Foruden den imponerende altertavle (Kan min søster, som er billedkunstlærer mon snitte en lignende på et år?)


Så jeg også den gejstlige klædesbørste


Og en lille gabende flodhest, som vogter over såvel opgangen til prædikestolen OG præstens hårelastik.


Vi var i butikker, med hatte så store som møllehjul.....


Jeg poserede i FORTÆLLEHÅNDEN...


Der blev kørt gocart


Og jeg købte jordbær i rå mængder, en lille sjat kirsebær, til ingen penge og efter lukketid.......Ærterne fik vi af nogle søde unge mænd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar