mandag den 25. juli 2011

Troen kan flytte bjerge.

Åh hvor hører jeg dog den sætning tit og klart ja, så er det da klart (og vel naturligt) at det hjælper at tro på det man gør. Er det ikke bare logik og noget alle vel gør? Også når vi kaster os ud i den autoriserede verdens læger og deres medicin. Jeg tager da aldrig noget, hvis ikke jeg troede at det ville være godt for mig??????????????????????
når sætningen siges til mig og om mit virke, er det som regel men som, at healing er ren fup og fidus og kun hjælper på dem som tror så meget på projektet, at de selvfølgelig bilder sig selv ind, at de kan mærke en forandring. Egentlig lidt belastende at høre igen og igen om sit arbejde, men jeg lever ok med det. Det går mig tvært imod ofte på, når det siges om dem som rent faktisk er blevet hjulpet af healing. At nogen tillader sig at tvivle på deres udsagn og psykiske tilstand. Det er sku groft og meget overfladisk.
Men ok, lad os så antage, at healing er fup og gamle aviser, som kun hjælper på psykisk uligevægtige personer, som tror på hvad som helst. Hvad så med de dyr og babyer, som lader sig heale OG opnår et resultat, endda helt synligt og åbenlyst for enhver. Hvad troede De lige på? Og hvordan mannipulerer man et spædbarn eller en kat til at blive rask sådan lige ud af den blå luft og rent tilfældigt lige samtidig med, at jeg healede dem? Undskyld at jeg spørger, men jeg forstår bare ikke de der babyer og katte og psykist uligevægtige mennesker. Noget kan de sku. Er de bare født med en helt vild TRO, eller ligger inde med en særlig viden om at flytte bjerge som vi andre ikke ved.
Aner det ikke! Ved bare hvad jeg så i går og jeg var ikke den eneste der så en lille dame, som i den grad lod sig heale og åbenbart troede så meget på mig, at hun lod sig overbevise og ændrede et par ting sådan lige ud af det blå.


Lille seje Olga overgiver sig trygt til healing, gode energier, i troen på, at det hele kun vil det bedste for hende. Det er ikke kun tro, men handler vist mere om tillid. Ubetinget tillid=tillid uden betingelser. er man modtagelig og åben for forandring.

2 kommentarer:

  1. Min mor gik til en healer efter at hun havde fået fjernet et ene bryst pga kræft. HUn vidste ikke helt hvad hun skulle tro, men det havde hjulpet enveninde, så hun gav det en chance. Første gang hun vas hos ham fjernede han den hovedpine der havde plaget hende i 40 år. Så var hun overbevist ;)

    SvarSlet
  2. Det må have været fantastisk dejligt for din mor, Britta. Healing kan bestemt ikke fjerne alt og må ALDRIG erstatte et lægebesøg, når der er noget alvorligt galt, men absolut værd at prøve.

    SvarSlet