søndag den 7. august 2011

Bryggen


Jeg skal i den grad love for, at der var lagt op til en oplevelsesrig dag på Bryggen i går. Dans og musik for alle pengene HELT GRATIS.

Jeg lagde ud med et æble, en latte to go og lidt strik.



Min egen skønne mavedanselærer Suzzane Sofia Potempa lagde ud med første dans i teltet.


Hun var sammen med sine lørdagspiger. en svær dans havde de på programmet. Uha der er meget at huske når musikken spiller.


Vandpolo på Bryggen.


Et brudepar som valgte den smukke baggrund for deres bryllupsbillede.


Lounge område. Opfindsomt bygget af gamle cykler og træ.



Et par meget mystiske Herrer, vakte opsigt.


Alle former for dans var repræsenteret, også ægte Skotsk.


Efter alle typer dans var der workshops, så vi alle kunne deltage. Pludselig var min egen mand med i Folkedans.


Og JO, man kan godt danse Indisk dans i træsko, når man er mesteren selv. En lille fyr, som kunne sit kram.



Aftensmaden fik jeg på SALT på Kvæsthusbroen som ønsket og JA DEN VAR GO!


  Og jo tak, det var Rose´vinen også


God og smuk mad, dejlig vin og FANTASTISK udsigt. God afslutning på en dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar