fredag den 12. august 2011

Noget hyggeligt roderi.

Sådan kan man da vist godt beskrive årets augustvejr. Sommer i følge kalenderen, men efterår at være i. Her i byen har vi stort set regn  fra morgen til morgen. Jo jo, jeg hygger mig såmænd udmærket. Får lavet nogle ting, som jeg normalt ikke bruger meget tid på, på denne tid af året. der er bare for mange ting, som peger den modsatte retning af min kalender:

Når den her bliver tændt!


Når sådan nogen her kommer på bordet, bare for hyggens skyld!



Når de tre køkkenredskaber er normale hverdags redskaber!




Men, trods alt, er jeg stadig ikke af den opfattelse, at det har været en dårlig sommer. Ok, absolut dårlig til nogen ting, men absolut også meget anvendelig til andre ting. Synd, rigtig synd for dem, som holdt ferie i danmark og det har regnet stort set hele deres ferie og synd for de butikker som brænder inde med deres sommervarer, forde kunderne bliver hjemme, går i storcentre eller rejser ned til solen. Det, oven i en finanskrise, kan betyde døden for mange af vores små gode butikker. HUSK, at støtte dem så tit du kan.
 Sådan var det ikke for mig, jeg fik mange gode soltimer og mon ikke der kommer flere endnu?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar