tirsdag den 20. september 2011

Er livet bare en fest??????

Det kunne man faktisk sagtens forledes til at tro, når man remser mit dagsprogram op for tre fulde dage. Og hvad så? Det behøver vel ingen undskyldning? Det er trods alt mig som er chef, mig som tilrettelægger mit eget arbejde og altså i denne uge har prioriteret samvær ret højt.
I går var her besøg fra Ribe. Skønne Trine havde bestilt tid til en stenmassage, nu hvor hun er i hovedstaden med manden en hel uge. Sådan en dag skulle jo udnyttes, så efter massagen var vi byen rundt. Bla min lækre frugt&grønt skulle igen vises frem. Frokost i det dejlige vejr og byens absolut bedste kaffe blev det til. Halvanden time gennem skoven til aften sammen med anden festlig dame til aften blev der også plads til. I dag står den på kaffe, nybagte boller, strikketøj og en masse snak, når vi i flertal skal hygge om "damen med den nye hofte", som for engang skyld kan findes siddende helt stille i en sofa. Dagen skal rundes af med både Hop Shop og Fun Fit, så jeg ikke gror helt fast til stolen.
I morgen, jamen der skal der snakkes og planlægges en fest. Lokaler skal skridtes af og sølvtøj besigtiges, planer skal lægge og prøveballoner dyldt med hvisér og måskeér skal søsættes, lige klar til videre forarbejdning.
Om livet er en fest kan diskuteres, men man har da lov at lade som om og gøre sit til at det bliver noget der omtrent ligner.
God fest/dag til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar