mandag den 26. september 2011

For fuld musik

Pludselig er mit dagsprogram ændret til noget med en masse musik. Det anede jeg slet ikke ville ske. Pludselig kom noget Voice koncert i tivoli snigende ind med morgenkaffen og nej var ikke et muligt valg at takke ide´mageren med. Efter noget motionsgivende mavedans på Nørrebro, vil jeg nyde den københavnske sol, mens jeg venter på min ledsagerske. Måske vil jeg krydre ventetiden med god kaffe og mit strikketøj på en bænk midt i solen. Ja, mon ikke det bliver den stil jeg vælger? Noget siger mig det. Hvem der synger og spiller, hvorfor, hvordan og hvor længe, har jeg ingen særlig ide´om. Dog ved jeg, at der komme hele tre artister som ikke er lige min kop the, men hvad pokker, når musikken spiller, swinger det hele jo nok alligevel. Jeg lader mig gerne forføre i musikkens navn og vil nyde mit gode følgeskab.
God dag i Blogland!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar