søndag den 23. oktober 2011

Dengang da han var lille.

Da mine børn var små, fandtes der ikke computere, eller ok, det gjorde der, men jeg havde ikke en og ville heller ikke have anet hvad jeg skulle med den. Dengang, var billeder noget man tog, afleverede filmen hos fotohandleren, ventede en uges tid og fik billederne retur. Nogen var bedre end andre, mange var rigtig dårlige og mange havde motiver med seriøst røde øjne.
Havde jeg haft en pc dengan og kunne man ligge billeder ind på den, havde der ikke været noget med røde øjne her. Sådan var det så bare ikke, men tro mig, jeg har rigtig mange papir billeder og mange med mine børn og mange hvor de har røde øjne. Skidt pyt, med scanning og lidt fotoshop, kan jeg nu pynte på nogen af skaderne. Se ham skal i altså. "Den lille" , fem år og uden tænder (tidligt ik´?) med det helt store smil på.


De der øjne var altså blå som lyseblå. Arrrhh men altså, for pokker da. Og ja, han hedder det samme som han ligner. En lille frisk svensk dreng, fra en børnefilm af Astrid Lindgren. Sådan ca fra Lønneberg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar