mandag den 10. oktober 2011

Jeg vokser med opgaven.

Eller opgaverne prøver at vokse med barnet, eller hvad ved jeg?
Hvor om alting er, har jeg endnu engang begået en vest. det er jo absolut ikke den første af slagsen og sikkert heller ikke den sidste. Jeg håber Olga gider komme forbi og prøve den. Passer den, er det hendes, hvis ikke......tja, så står der piger i hobe klar. Mit liv er efterhånden fyldt med små dejlige damer i alle størrelser, et par af dem gemmer sig stadig i deres mors mave, men de står på lur og spring og én af dem kan dukke op hvornår det skal være nu.


Den skal lige finde ind i faconen. Garnet er, som altid snart, Blackhill fra Garn.dk. Et garn og et firma, som jeg varmt kan anbefale. God og fin levering, rigtig gode priser og top kvalitet. Lige det her garn har jeg strikket en del i, bla til små sarte baby kroppe og har endnu ikke fået klager. efter vask er garnet blødt og egnet til selv de sarteste babyer. Jeg har flere kvaliteter i kurven, men er bare ikke nået til dem endnu, men jeg er sikker på at de holder. Lige nu har Garn.dk i øvrigt nogle gode tilbud og den slags kan vi jo godt lide. Kig ind og NEJ jeg får IKKE procenter eller er købt til reklame. Jeg er slet og ret bare begejstret og det skal man da dele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar