onsdag den 26. oktober 2011

VELKOMMEN TIL RIBE!

Byen som endnu engang viser sig fra sin aller værste side med hensyn til netdækning. Et indlæg med to billeder har kørt hele natten og er nu forkastet. Det er ikke første gang, men lige irriterende. Jeg VIL poste de indlæg det passer mig og vise de billeder jeg har lyst til. Jeg lader mig ikke styre at sådan noget skide netværk. En lang køretur blev det til i går. I kulde og blæst, men så klart og solbeskinnet, at det var en fornøjelse at sku ud over storebælt. Klart smukt blå i blå, så langt øjet rakte.


Så er det jo lige før, at et en lille vindmøllepark ser helt smuk ud.
Jeg havde følgeskab. I anden bil vel at mærke. Lille Olga var på tur med mor. Helt til Hvidesande skulle de og så var det da noget så hyggeligt lige at møde midt på Fyn, hvor vi også lige fik et blik på selveste dansemoderen Anne Laksholm, eller hun så os, afhængig af hvilken vinkel man ser det fra.


Smukke damer, både mor og datter.


Og JO Olga er blevet lidt buttet i det. Hun trives som man siger. I vores øjne er hun jo stadig bitte lille, men ok, kontrasten var ret stor, da jeg landede hos den lille ny i Ribe.



Nååååhhhh så sød og lille og fin. Lidt tør i huden, som tegn på, at hun var særdeles færdigbagt. Lille og vågen var hun. Store nysgerrige øjne, som fulgte de mange stemmer som var mødt op. Hun har hele fem søskende. Den ene mere stolt end den anden. Hun blev aet og nusset og kysset som kun få babyer vil opleve deres første dag. Hun skal nok blive passet på. Hun kan være ganske tryg. Hun var så velkommen og det var tydeligt, at hun nød det og belønnede alle med et fast blik og stor medgørelighed.
Det var så baby nr to i mit liv på fire måneder. Om ca fire måneder mere, kommer endnu en lille prinsesse, som jeg glæder mig meget til at møde. I næste uge skal jeg se hende på film. Hurra for fagre nye verden.
Bemærk i øvrigt hele  fem billeder i dette indlæg. De første her fra, måske de sidste. Med denne by, kan man aldrig vide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar