onsdag den 26. oktober 2011

Lidt update hist og pist.

Endelig en dag, hvor jeg fik set bloggen lidt efter i sømmene. Rettet lidt på nogle link. Smidt lidt ud. Formindsket hist og her og endelig ommøbleret lidt i bloglisten. Jeg vil jo mægtig gerne være med til, at henvise til andre, gøre opmærksom på osv, men det kræver jo, at jeg af og til møblerer om. Det har jeg aldrig før nået til, men det er nu endelig gjort. De som frygter, at i hermed er glemt og borte, tager ganske fejl. I står ALLE SAMMEN i mine favoritter. Andre skal bare også frem i lyset engang i mellem. Håber nogen finder nogen de ikke kendte og bliver lige så glade for bekendskaberne som jeg har været/er.
Mere fysisk, har jeg vasket vinduerne mod gaden her i Ribe huset. Pu hvor der trængte. Pludselig tog fanden ved mig. Vaskeriet fortsatte inden døre og inden jeg fik set mig om, var der dukket et par nisser op, sammen med hellige sangdamer, et lille juletræ og noget levende lys. Lidt efterårspynt med julede undertoner, kan man vist kalde det.


Og så har vi så billed balladen igen. Der var ellers lige en stak mere, men ok så, så stopper vi bare her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar