tirsdag den 29. november 2011

Jeg har sku da også altid så ondt i røven.

Nu har jeg det i hvert tilfælde for alvor. Lige midt i kurve pakkeriet i går, brasede den stol jeg sad på sammen. Ikke sådan stille og roligt så man liiige kunne nå at tage lidt for sig. Næ nej, bare sådan BANG og lige ned på halebenet. Den telefon jeg var igang med at tale i, holdt jeg pænt på plads og talte videre i. Man er vel høflig. Det gjorde det hammer ondt, men det gik faktisk over igen, også hovedpinen og kvalmen, men du milde, hvor har det gjort ondt i dag. Halebenet og hele højre side af kroppen er ØM. Måske er der en skævhed, som lige skal kigges på. Øv og så lige nu hvor jeg lige skulle nyde min lange ferie og en masse dejlige gøremål.
NEJ, det var IKKE en gammel vakkelvorn stol, men en ganske ny skammel på fire ben, som bare brækkede ud til siden på én gang. Dyr men vist ikke en kvalitet jeg vil gå efter  en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar