tirsdag den 29. november 2011

Stik mig et blad og jeg går amok.

Jeg har meldt mig ind i foreningen ORIENTALSK DANSE UNION, som jeg jo selvfølgelig støtter ved at danse, men også gerne vil støtte både moralsk og ved at møde op til nogle af deres mange fantastiske arrangementer i hele landet. Her kan man virkelig tale om ildsjæle.
Nå men altså, nu er det første medlemsblad så dukket op og hold nu lige op, hvor det blad oser af goodies. der er beskrivelser og billeder fra både det ene og det andet arrangement. Der er stof for både nybegyndere, de øvede og hajerne. Der er tilbud om billige køb af brugte sager, der er oplysninger man kan blive klogere af. der er kalender med oplysning om alt det som skal ske i det kommende år og så er der begejstrede tilbagemeldinger, fra nogen som har prøvet nye udfordringer og det er så lige der jeg går amok.
En beskrivelse om fantastiske dansedage på Gerlev idræts højskole. Om mange timers mavedans, teknik, koreografier, musikforståelse, bazar, optræden, lækker mad, nye bekendskaber og og og...............jamen mon ikke jeg bare må afsted? For fanden da hvor kunne det bare være fedt. Højskole i sig selv er jo altid dejligt, men så meget undervisning dagligt og et miljø fyldt med dans, det kan jeg vist dårligt takke nej til.


Der undervises fælles for både begyndere og øvede. Nogle ting deles op, så bare kom med. Jeg lover jer i bliver vilde med den dans og al den motion.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar