tirsdag den 27. december 2011

En engel med jernnæve.

Efterjuletur. Jeg skulle præsentere manden for Torvehallerne og bød ham på kaffe i de hellige haller. Faktisk er det blevet et helt fint sted, som vokser med opgaven. Der begynder at komme sjæl og stemningen er steget siden jeg var der sidst. Der er kommet nærvær, nerve og intimitet. jeg tror det kan blive rigtig godt, men der skal arbejdes for det og det skal tages alvorligt.
Ni´mat bød mig en engel. En masserende tryllekunstner, med en jernnæve, som gav sig i kast med hver eneste fucking plagede centimer muskelfiber i min skadede krop. Skaderne efter mit fald fra skammel, er stadig omfattende, men englen tog fat hvor skamlen slap så at sige. Halvanden time masserede og behandlede/mishandlede hun mig og tro mig, den lille bitte kvinde vidste godt nok hvad hun havde med at gøre. Tror hun ret snart skal besøges igen. Imens fik manden en omgang et andet sted i huset, så det var to afspændte kroppe, som gik ombord i den gode mad hos Atlas Bar. Denne gang testede jeg de skønne rødbedebøf, som mindst er lige så gode som alt hvad jeg til dato har smagt fra det gode øko køkken.
Ni´mat? Jamen det sted kan jeg kun anbefale. Kommer der så ofte det er mig muligt og giver gerne et besøg som gave. Et kæmpehus fyldt med ro, sjæl og wellness og top proff personale og ypperlig betjening.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar