tirsdag den 27. december 2011

Nu er jeg jo ikke lige den type.

Altså sladre typen. den type som plaprer ud med alt hvad jeg lige har en anelse om. Jeg vil bare lige løfte en lille flig af noget fra min dag i københavn.


Sådan noget fint stof her, bare i en meget smukkere farve og meget sjovere end i nok lige kan forestille jer, er nu blevet en del af en større plan, som faktisk er en hemmelighed. Åh for pokker da også, det er svært med alle de hemmeligheder. Jeg deler dem kun med én og det er endda ikke dem alle som bliver delt med ham. Senere skal jeg nok løfte sløret og fortælle om den fantastiske kælder jeg i dag har besøgt. En Aladins hule i en sidegade til en sidegade og ja jeg var faktisk også i en anden kælder, hvor de lige havde det som jeg skulle bruge i en helt vild farve. de havde også en masse som jeg ikke skulle bruge. Ikke lige nu, men måske en anden dag. Blandt andet en dag, hvor mine bryster trænger til at blive svøbt a´la Madonna, men alt det må i have tilgode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar