onsdag den 4. januar 2012

Hjemmerøveri.


Først kom pcén ind i mit liv, den tog da lidt af min tid at hitte rundt i, der var meget jeg ikke forsto og meget at lære. Der kom mobiltelefon, med alt hvad der ligger af udfordringer i sådan en lille dims. blandt andet sms som hele tiden liiiige skal tjekkes ud. Så kom der kamera, stort med gear i forskellige varianter, et lille til lommen og alt skulle foreviges. Så kom videokameraet, skide smart, jo vist, men den slags tager jo også tid, for man skal også vide hvor i al verden man putter film og billeder hen bagefter. Jamen så har vi da også lige et lille redigeringsprogram kære Frue, det tager jo næsten ingen tid vel? Altså lille Faster, du må altså ha dig en blog, og nej nej, du behøver slet ikke gå der ind særlig tit...................som om mand...........................Det sidste nye er jo den lille smarte IPhone, som en kær søn skænkede sin moder juleaften. TAK TAK, men kan lillemor mon finde ud af det? Og jo det kunne hun, men hvad er det lige det der WORDFEUD nu er for noget, spørger man den yngste og 1-2-3 har jeg også sådan noget halløj i kassen og selv om jeg ikke forstår mig på det, jamen så skal jeg da lige kigge på det når det nu alligevel er der og hvor kom alle de udfordrer lige fra? Nu spiller jeg så wordfeud med tre for mig totalt ukendte personer. Den lille er kørt videre ud i livet og her står mor så, med telefonen fyldt med fremmede mennesker og sjove ord og ligner et stort spørgsmålstegn. Ren tidsrøveri og jeg har faktisk også andet at lave..men.....tja...nu er jeg altså også der. Velkommen til mere af den fagre nye verden og al dens hejs og gear og lir og ord?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar