onsdag den 25. januar 2012

Samme vej, bare omvendt.

Så er det blevet tid til, at vende næsen hjem igen. Denne gang vil der gå hele to måneder før jeg vender tilbage. I februar er det Izabels tur til, at tilbagelægge turen. det bliver så dejligt at have hende "hjemme" igen. Februar bliver også højskoletid. En hel uge med mavedans, jeg håber opholdet kan leve op til mine mange og store forventninger. Februar vil også barsle med nyt barnebarn. Et lys i en mørk måned. når jeg vender retur til Ribe til marts, er det bla til en elleveårs fødselsdag.
Men aller aller først, skal jeg nyde formddagskaffen med verdens dejligste genbo og tilbagelægge en hulens masse kilometer, før jeg i aften kan spænde danseskoene og kaste mig ud i en fejende vals i mandens trygge favn.
Og så er der jo lige  et par skindbukser som skal hentes på et posthus og forhåbentlig vise, at de har præcis samme mål som mig???????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar