lørdag den 7. januar 2012

Stof og lækker stil.

Igen har jeg været på besøg hos Stof&Stil. Jo jo, der var jo udsalg, men næ nej, det var jo ikke lige de stoffer jeg havde brug for. Skidt pyt, prisen er jo altid rigmelig der ude.
Jeg er ude i nogle idéer omkring noget farvestrålende dansebuks. Sådan nogen som sidder lige der hvor jeg mener bukser skal sidde. Som er løse uden at ligne en affaldssæk. Være bløde men samtidig faste i stoffet og sidst men ikke mindst, i nogle farver med lidt knald, ikke bare sort eller grå og aller vigtigst, benlængde kun til knæene. Jeg tåler dårligt tildækkede underben når jeg motionerer. Med alle de krav, kan man komme ud for selv at skulle sy og designe, hvis ikke man lige er ven med en amerikansk bøsse designer, som lige præcis har samme opfattelse som én selv. Sådan en ven har jeg ikke, så nu tager jeg tråden op, om man så må sige og går egne veje.

Jeg siger det bare. Det i ser her, er den vinter blege version. In real live, er farverne klare og fristende som de lækreste sorbétis.

Når man nu er der ude, ville man jo være et skarn, hvis man ikke tænkte på nogen af de små lækre husmodeller. Der er jo endnu en model på trapperne og mon ikke sådan en frøken kan bruge både en kjole og et par bukser i dusche farver. Også her hos husmodellerne er der købt ind til et eksperiment ud i design. Idéen er lige inde i mit hoved.



  Blå lærred med hvide stjerner kunne godt ende som noget svøb omkring noget sportstøj. Så langt er der endnu ikke planneret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar