lørdag den 7. januar 2012

Tænk hvis nu.......




Bare for et øjeblik, tænk hvis jeg var én af dem med en smuk, flydende og snorlige håndskrift. Hvis jeg havde sådan en, så ville jeg godt nok bruge den lige nu, hvor jeg dels skriver i en meget personlig bog og dels skriver kuverter til en masse dejlige mennesker, som jeg gerne vil byde til fest.
Nå men altså, jeg har ikke en smuk svungen håndskrift, og de dyre kuverter må altså nøjes med min absolut ubehjælpsomme, barnlige og meget skrå og derfor meget bølgede skrift. Nå men det er vel trods alt ikke min skrift folk har valgt mig på, for så kommer der garanteret ikke en sjæl til festen. Håber de fleste vælger venner lidt mere bredt.
Normalt er det ok med den håbløse skrift, den er såmænd god nok til mig, men lige nu, der kunne det altså godt være lidt fedt med noget skrivepral. Grimt bliver det, men meningen er jo god nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar